Alla inlägg under november 2007

Av Sara - 16 november 2007 19:06

Hemma igen, en dag iallafall. Shoppade en vinterjacka i Sthlm i veckan, höll på att frysa rumpan av mig och såklart hittade jag den enda jackan i butiken som inte matchade mitt konto, men köpte den ändå... =) Super snygg jacka från Peak-Expedition Parka vit. Mums va mysigt!


Här är en av de nya bilderna från Ryan Garrison.

Hela sessionen finns här: http://www.modellbilder.se/photosession.php?id=21874&nocount=1


Älskar dom. Kjol/topp snodde jag ihop själv =)

Av Sara - 11 november 2007 16:44

Suttit hela dagen idag med plugg och kände att jag ville göra något annat.

Åker till Sthlm igen i morgon, hela veckan igen. Kul =)  Jag hoppas att det kommer en lucka under vistelsen där jag kan besöka någon frissa, jag börjar vara så less på mitt hår. Funderar på mörkare... har en plan, måste bara hitta en bild så jag kan föra över planen till den lycklige frisören, vill gå till en kille denna gången, tror att en han kan göra underverk i mitt hår.


Tror inte jag visat dessa bilder innan. Enjoy!


- Trött

?=P

Av Sara - 10 november 2007 18:12

Har lovat att uppdatera bloggen då det är det enda sättet att få veta vad jag pysslar med, för er som bryr sig eller inte bryr sig men bara är jäkligt nyfikna =)

Har ångest över att jag inte hör av mig till folk som förtjänar några minuter av mig, också att jag aldrig är hemma längre, sambo och katter har varit ensamma nu i tre veckor. Detta är nog den första helgen på en månad jag är hemma HELA helgen.

Men va f*sen jag ska inte klaga, jag älskar mitt jobb!! Önskar det fanns mer tid för plugg också.


För övrigt så längtar jag till skotersäsongen, har snöat idag och blir sååå sugen på att åka upp till stugan. Men jag har ju sån tur att jag kan ta med mig skotern efter nyår till jobbet=) iallafall under säsongen, så kan jag titta på den och provsitta på fikarasterna. Dock har jag lovat chefen och bygg gubbarna att ta dem på en guidad tur i tärna/hemavan fjällen, så jag tror det blir en tur till Ammarnäs i vinter med jobbet.


Fick fler bilder av Ryan idag, åååå jag är såååå nöööjd =) JJJIIIIII

Han var inte riktigt färdig med bilderna ännu, så jag lägger väl upp dem då de är kompleterade.


Så vad mer, ska ställa mig och laga Carbonara nu*yummi*, Tobias o Madde kommer på middag ikväll! =) Lyxade på med riktigt grädde, brukar köpa 4%ig i vanliga fall, men kände att det var dax för att lyxa till det, skit samma !!! Men kan inte alltid vara nyttig, blir galen av att hela tiden tänka på vad man stoppar i sig. (ska jag säga som äter kilovis med godis i månaden=) Men jag försöker iallafall ...


- Dagens funderare - Personlig Integritet




Av Sara - 3 november 2007 08:37

Idag kom den första snön!!

Yeej, snart skotersäsong, eller om 3 månader. Blir en grym vinter för mig och mitt största intresse. Jag kommer att jobba under 3 månader uppe i Hemavan och har nu också blivit sponsrad av ToBe där jag också skall jobba på att vara en så bra ambasadör för dem som jag bara kan.

 Måste försöka hitta ett tillfälle att åka ned till grabbarna i Östersund och hälsa på.


Nedan

Ingen ovanlig syn då man kör(t) Arctic, men snart är den borta!! Om man lyckas få någon annan stackare att köpa den... =)

I bakgrunden står denna säsongs pärla, som jag faktiskt körde förra också då Arcticen inte riktigt passade fröken längre =)


- Moahha!

Av Sara - 2 november 2007 22:58

Utställningsplats på Mb är väl inget man tar som ett karriär lyft, men dock otroligt roligt att folk uppskattar det man gör.

De två senaste sessionerna vi lagt upp fick iallafall varsin utställningsplats. http://www.modellbilder.se/photosession.php?id=21555&nocount=1

http://www.modellbilder.se/photosession.php?id=21543&nocount=1


Som svar på din fråga Elin så pluggar jag till Redovisningsekonom, och jobbar även heltid med marknadsföring och snart också bokföring åt samma bolag. Jag trivs som fisken i vattnet och har verkligen hittat det jag vill pyssla med, vilket känns otroligt bra=)


- Tillbringar Halloween helgen på jobbet =) Wiiii

Av Sara - 1 november 2007 16:03

Fattar inte hur jag ska få ihop allt. Jag vill så mycket men tiden räcker verkligen inte till. Jag måste ta mig i kragen då det gäller planering och framförhållning, kom idag på att det har gått 4 dagar av kursen och jag har fortfarande inte köpt kursboken. SÅ panik ut på stan för att jaga rätt på boken, men så klart straffas jag genom att ingen hade den hemma, och en veckas leveranstid. Så alltså, jag påbörjar min kurs två veckor för sent...ugh


Däremot så känns det som jag har blivit en människa med mer skin på benen de senaste veckorna, det har varit nyttigt med lite tjaffs, stress, tankar, total förvirring, kommunalgubbar, korvstoppning mm.

Jäklar vad det känns bra att bli starkare och mer självsäker !!!


En bild som representerar mitt nya jag =) haha

EDIT: Kom på att bilden blir en ren tolkningsfråga och kan misstolkas totalt, som Grand älskare så vet jag ju att om denna situation skulle uppstå så skulle nog förmodligen de orden rinna igenom öronen. Fuck U ! Grr

- Jaha jaja, men jag gillar dig ändå!

Shit också...


Av Sara - 1 november 2007 09:56

Kom hem efter en arbetsvecka i Sthlm och Visby, jag älskar mitt jobb!! Är så glad att jag fått denna chans, vill inte byta ut det mot något annat.


I mailboxen hade jag bilder från dag två med Ryan Garrison, som vi plåtade under hans besök i Umeå för ca en vecka sedan.


Här är resultatet



- Wiii

Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards