Alla inlägg under december 2007

Av Sara - 3 december 2007 16:40

Ja suck* Jag tror att veckan som varit blev nog den jobbigaste på länge, väldigt länge. Men problem är till för att lösas. Allt händer av en mening och resulterar oftast i något bättre.

Som sagt, problemen är på väg att lösas och jag är tillbaka där jag stannade. Börjar Redovisningsekonom utb andra veckan i Jan=) Tills dess ska jag jobba och plugga. Tack och lov så är min arbetsgivare mer än glad att jag skall genomföra utbildningen så jag kommer att jobba samtidigt. Ska bli så skönt att slippa CSN lånet.


Fick lite nya pic`s av Andreas så jag visar dem. Andreas har fått lite jobb av mig genom jobbet som innebär att vi kommer att arbeta lite ihop framöver vilket är himla sköjj. Jag får äntligen möjligheten att ge något tillbaka till honom. Visar vad vi gjort tillsammans hittills på ett par dar, bilderna skall ut till press innan jag kan lägga upp dem.


Oo måste passa på att gratta syster publikt som klarade körkortet=)GRATTIS!!!


Nått annat kul .... Ooooo joooo jag har blivit brunette. wiii är så jäkla nöjd, trodde aldrig jag skulle kunna släppa det blonda. Var på Toni & Guy i Sthlm. Steve him self var mycket imponerad över färgen, som tog 3 timmar för frissorna att fixa.

Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards