Direktlänk till inlägg 22 januari 2009

Vill ha tillbaka mitt hår

Av Sara - 22 januari 2009 21:13

Nä detta går inte längre, jag saknar mitt hår.


I morgon bitti blir det en tidig morgon, upp med tuppen för att testa ett hemma experiment men med frisörprodukter för att bli av med utväxten. Eller ska jag orka ikväll .... Nä

 Funderar på att ta detta hela vägen, och gå till grannen för att sätta löshår. Jag ska aldrig klippa mig igen. Jag hade sparat sedan jag var i 10års åldern då Lena klippte hockeyfrilla på mig, och jag grät i 14 dagar. =)

Nu gråter jag inte, men jag vill verkligen ha tillbaka mina längder. NU!


Mötet gick toppen, mer kan jag inte berätta!!!

Tjohej*


Jo förresten! Idag fick bolaget sitt första avslut. Wihi äntligen börjar det klinga in lite istället för att rasa ut.

 
 
Ingela

Ingela

22 januari 2009 22:36

Kul att det går bra med bolaget! Grattis! :-)

Hm, jag funderar på att klippa mig lite, men är osäker. Tror jag kommer ångra mig jag med. Men kanske lite uppklippning skulle vara snyggt, mitt hår är mer eller mindre jämnlångt vilket ser lite trist ut.

http://ingelasdagbok.blogspot.com

 
Natta

Natta

23 januari 2009 12:21

Men det var ju skit bra juuhh ;)

http://naatali.bloggagratis.se

 
catta

catta

23 januari 2009 14:18

Hej Hej vad roligt att det går bra för dej:)
Tyckte jag såg dej nyss här utanför fönstret hehe *öst på stan*?
Kramar

http://www.catharinamodell.blogg.se

 
Lillasyster

Lillasyster

24 januari 2009 03:23

WiihoO! Hemsidan va ju jättesnygg! :) Mkt Phax dock, men de har ju sjukt snygga bilder så.. ;)

Saknar dig!!

http://idastrid.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 29 maj 2009 17:15

Besök www.phaxswimwear.se för sommarens snyggaste bikini samt baddräkter.   Lägg PHAX på minnet! ...

Av Sara - 1 maj 2009 22:33

Hej på er trogna kämpar som fortfarande besöker min mindre uppdaterade blogg. Jag ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat er men det har varit och är väldigt hektiskt med företaget. Håller nu på med bolag 2 och 3 så det är fullt upp, nu är det ve...

Av Sara - 24 februari 2009 16:47

Det blir TV kväll ikväll!   Den rätte för Rosing kanal5 20.00 (Jag vet, men jag kan inte låta bli!) Oscargalan på svt1 kl 21.45, kommer förmodligen att somna i soffan ikväll.. ...

Av Sara - 24 februari 2009 16:39

Otroligt vad trött i huvudet jag är idag. Kan inte tänka klart eller koncentrera mig alls.   Hade besök idag på B.I.C av landshövdingen, angenämt.   Funderar på att gå hem tidigt idag, vid 17.     ...

Av Sara - 21 februari 2009 15:07

på en Lördag... Jag ska inte klaga, jag trivs som fasen med att vara egen, fortfarande =)   Jag ska göra iordning lite papper samt ett angenämt jobb som att fakturera. Ska även fixa lite på vår nya medarbetares (Annika) rum, urgullig tjej som jag tro...

Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards