Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

Puh ... hemma igen!

Av Sara - 14 januari 2009 17:06

Oj shit vad jag är trött nu.

Åkte ned med bil till Sthlm i Fredags, drog släpvagn så vi var inte framme i lägenheten före kl 24.00 något. Väl framme skulle våran stackars hyresvärd lämna ut nyklarna till lägenheten (wihoo mitt i shoppingsmeten)

Upp tidigt som gatan på Lördagsmorgon för att hämta släpet och åka ut på mässan för att börja montera upp allt innan kl 17.00

Det tog 10 timmar att sätta upp skiten, höll väl på till 20.30 tror jag, så vi drog över tiden.

Åt middag med Jörgen och Sara på någon Italiensk som låg på Östermalm tror jag, gott var det iallafall, och trevligt.

Sen var det bara att sussa igen för att kliva upp 06.00 och skynda ut till mässan för att hinna med det som inte hans med dagen innan.

Kl 09 öppnade mässan som under den första dagen var ganska öde, det var dåligt med besökare tycker jag. På kvällen höll de galakväll för Swesports utställare och inbjudna inköpare. Dock var inte heller galakvällen speciellt glammig, rätt tråkig tycker jag.

Sent blev det igen, och på vägen hem stannar vi vid rödljusen precis utanför lägenheten och bredvid mig står Andreas (idol juryn) med sin fetjeep och tittar ned på mig precis då jag fått något otroligt obehagligt i näsan som kliar som f*n ... ja ... där rök min chans =) Sådär, då har man gjort avtryck på den svenska musikexport industrin!

Tyvärr verkar vi bo ganska nära honom för han dök upp i samma rödljus morgonen efter.

Dag två på mässan var mycket bättre, mer folk och bättre stämning.

Väl värt att nämna var att vi var den enda leverantören av badkläder på plats. Det var mest skidor och utekläder.

Men ändå så fick vi väldigt bra respons från de kunder som kom in till oss och framförallt var media intresserade av produkterna. Så det kommer nog att komma ut lite produkter i 5 olika välkända magazin i Sverige.

2 Riktigt stora, och det är mycket värt!


Så nu ska jag lägga en layout för inbjudningskort till Shlm fashion week som ligger den 9-15 Februari på Modecenter.

Sen bär det av till Paris i helgen för Salon International de la Lingerie 2009‏.

Åter hemma igen på Onsdag, för att packa om och åka på ännu en inköpsmässa i Sthlm kommande helg.


Bjuder på lite bilder från Swesport 2009.


 
 
Janina

Janina

15 januari 2009 13:30

Hej! Vad roligt att ni kommer få så mkt publicitet! Super kul :)

Skulle du kunna skicka din adress igen? Jag har den på mailen någonstans men jag har fått lite för många mail efter det så jag hittar den inte :S Tänkte skicka ditt paket nu när jag har pengar igen :)

http://janinanaslund.blogg.se

 
catta

catta

15 januari 2009 14:18

Gud vad duktig du är :)

http://www.catharinamodell.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 29 maj 2009 17:15

Besök www.phaxswimwear.se för sommarens snyggaste bikini samt baddräkter.   Lägg PHAX på minnet! ...

Av Sara - 1 maj 2009 22:33

Hej på er trogna kämpar som fortfarande besöker min mindre uppdaterade blogg. Jag ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat er men det har varit och är väldigt hektiskt med företaget. Håller nu på med bolag 2 och 3 så det är fullt upp, nu är det ve...

Av Sara - 24 februari 2009 16:47

Det blir TV kväll ikväll!   Den rätte för Rosing kanal5 20.00 (Jag vet, men jag kan inte låta bli!) Oscargalan på svt1 kl 21.45, kommer förmodligen att somna i soffan ikväll.. ...

Av Sara - 24 februari 2009 16:39

Otroligt vad trött i huvudet jag är idag. Kan inte tänka klart eller koncentrera mig alls.   Hade besök idag på B.I.C av landshövdingen, angenämt.   Funderar på att gå hem tidigt idag, vid 17.     ...

Av Sara - 21 februari 2009 15:07

på en Lördag... Jag ska inte klaga, jag trivs som fasen med att vara egen, fortfarande =)   Jag ska göra iordning lite papper samt ett angenämt jobb som att fakturera. Ska även fixa lite på vår nya medarbetares (Annika) rum, urgullig tjej som jag tro...

Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards