Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av Sara - 10 oktober 2007 18:49

Måste bara kasta in en tråd med ett STORT GRATTIS till min favvo fotograf Andreas Stridsberg som lyckats med det grymmaste av det grymma av marknadsföringskanaler... IKEA !!!


http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70132323  KÖP !!! =)


Grattis igen, du kommer att gå långt!



- Stort Fan !! Är så glad att jag får jobba med denna människa =)

Av Sara - 10 oktober 2007 13:56

Yippi äntligen börjar poletten att falla ned. Har idag på förmiddagen "tillverkat" ... heter det så... konstruerat, byggt upp ... aja, början till en komplett hemsida. YES ! Jag som tidigare i veckan trott att det plötsliga håravfallet berott på vitaminbrist eller nått, men detta berodde ju på att jag helt kört fast i "boken om XHTML-koder". Kul va ?!


Såg på vädret att det skulle snö söder ut, svealand... varför inte hääär, nu när det blivit kallare än +10 så kan snön lika gärna komma så jag får köra skoter snart. Längtar. Och på tal om det så hade Janne köpt, Snowrider och Snowmobile och hittat mig på en helsida, wooo det visste jag inte ens om att ToBe skulle publisera bilderna i fler än en tidning. Men det var ju kul som f*n, så GÅ och KÖP ToBe kläder nu tjejer och killar. (Så jag får lite avkastning=) Jag har ju sett lite av säsongens tjejkläder och de finns mycket snyggt. (www.tobe.nu) webbshoppen är under uppbyggnad.


Annars då .... känner smått abstinens efter Ben & Jerry. Finns inte att köpa i Storuman =) Så jag får vänta till helgen. Happ !


Firar med en bild. Tack för den Andreas! =)


- Det tar sig sa pyromanen!

Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards