Direktlänk till inlägg 13 oktober 2007

Kontraster

Av Sara - 13 oktober 2007 22:14

Har haft en lite skum helg...den började med att jag var "tvungen" att åka upp med bilen till Störstuman för service, varför? Det visade sig vara ca 10 papp billigare än i stan på motoskandalen. Dagarna från då jag åkte tills nu (Ons-Lör) har fyllts av enbart hackande framför denna burken, då för att få färdigt den där jäkla hemsidan tills i morgon. Och trott eller ej, Den är KLAR!! JIIIIIII, jag ska aldrig i hela mitt liv bli webbdesigner.

Men lite action har det så klart varit, inte i storuman men här i cybervärlden. Då man trodde man var bundis med vissa männsikor och då vuxna blir man förvånad då någon på vägen bestämt att så är inte fallet... aja detaljerna skiter jag i. Men en sak förvånade mig, vuxna människor beter sig som barn på dagis då de blir giriga.

Detta var den tunga perioden av helgen och då jag kände mig en gnutta förföljd av missöden.

_________________________________________________

Sen så ringer jag upp en uppdragsgivare till mig för att kolla läget, då visar det sig att han under precis samtalet befinner sig i Storuman på lunchmöte. What ?? Haha coolt, jag blir impad om någon utanför V-botten kan peka ut Storuman på kartan =)

Idag så har det varit en helomvändning, tack och lov. Pratade med Ryan Garrison och bokade in söndag för plåtning. Blir kul att träffa honom och se vad han går för, (han lär nog grilla mig också) Ryan har länge varit högt placerad på min önskelista över fotografer jag velat jobba med. Så nu får jag göra det ! YES!

Bilen kom tillbaka från servicen och går som ett skott =)

Måste också nämna Andreas Stridsbergs framgångar i IKEA projektet, bilden finns nu också i USA att köpa, brutalt!! Jag hoppas verkligen att de köper fler bilder av dig, och då kanske en vinterbild över tärnafjällen...

Det var den mer lyckliga biten av helgen


Lite synd att det snöar idag bara, jag som har sommardäck på 18" på bilen och skall köra hem i morgon ... men hallå, man ska inte gnälla =p


Så för att symbolicera denna helg i bild så trycker jag ut två nya.


- Sammanfattar helgen med att citera Andreas: Awkward !!


 
 
Janina

Janina

14 oktober 2007 04:47

Grattis till utställningen! Kul att helgen ordnade upp sig till det bättre :) Kram //Janina

http://blogg.janinasportfolio.com

 
Anna

Anna

14 oktober 2007 10:14

Vilket scary kort det nedre =) Fatta vad läckert dom kan sminka!

http://annaslya.blogg.se

 
Anna

Anna

14 oktober 2007 10:15

Förretsten tack för orden om brudarna, dom är ju det bästa jag har!!

http://annaslya.blogg.se

 
Janina

Janina

17 oktober 2007 10:01

Nu vill vi ha uppdatering här!

http://blogg.janinasportfolio.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 29 maj 2009 17:15

Besök www.phaxswimwear.se för sommarens snyggaste bikini samt baddräkter.   Lägg PHAX på minnet! ...

Av Sara - 1 maj 2009 22:33

Hej på er trogna kämpar som fortfarande besöker min mindre uppdaterade blogg. Jag ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat er men det har varit och är väldigt hektiskt med företaget. Håller nu på med bolag 2 och 3 så det är fullt upp, nu är det ve...

Av Sara - 24 februari 2009 16:47

Det blir TV kväll ikväll!   Den rätte för Rosing kanal5 20.00 (Jag vet, men jag kan inte låta bli!) Oscargalan på svt1 kl 21.45, kommer förmodligen att somna i soffan ikväll.. ...

Av Sara - 24 februari 2009 16:39

Otroligt vad trött i huvudet jag är idag. Kan inte tänka klart eller koncentrera mig alls.   Hade besök idag på B.I.C av landshövdingen, angenämt.   Funderar på att gå hem tidigt idag, vid 17.     ...

Av Sara - 21 februari 2009 15:07

på en Lördag... Jag ska inte klaga, jag trivs som fasen med att vara egen, fortfarande =)   Jag ska göra iordning lite papper samt ett angenämt jobb som att fakturera. Ska även fixa lite på vår nya medarbetares (Annika) rum, urgullig tjej som jag tro...

Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards