Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Sara - 11 mars 2008 13:03

Ibland undrar man ju, hur man är funtad, om alla hästarna är hemma i stallet, om man har en skruv lös!

Går från mötet idag och klockan närmar sig lunch, självklart tänker jag på mat, alltid hungrig! Så, vad gör man ... äter så klart, men vad?! Medan jag funderade på det gick jag ned på Telia och köpte bärbart bredband som jag tjatat om.

När det var gjort kom jag på att det är lika bra att gå in på Kappahl och köpa sockar, jag orkar inte tvätta de 2 paren jag har innan vi åker till stugan i morgon. Ja det är sant, jag äger kanske 2 par sockar. HATAR sockar. huvva! Iallafall så köpte jag ett par rosa luddiga, ett par vita med en katt på, och ett par fingervantar. Dessa enbart för att ha i stugan och under skoterkläderna.

Så då var man extremt hungrig, och jag har ju lovat mig själv att börja veckan med att äta nyttigt. Gick in på konsum och köpte Sushi till ikväll(framförhållning). Lunch då? Jag får äta ensam, min första tanke var såklart Subway inkl cola och en kaka=Meny. Men nje jag har ju sallad hemma sen middagen dagen innan. Hum, åååå, svårt, samvetet fick sig en omgång, men beslutet blev att gå in på ica och köpa vitlöksost till det nybakade brödet jag fick med mig från sushistället. Så väl hemma så vräker jag i mig salladen och cola light, fortfarande med gott samvete, tar en tugga en mackan som kanske var lite väl mycket smör och mjukost på, samvetet börjar flacka, äh va fan en macka kan man väl unna sig... jag kan ju inte chocka kroppen med enbart en sallad sådär ibörjan...åt mackan, gick mot köket för att städa bort och upptäcker en påse med ett wienerbröd(som jag "råkade" få med mig från stan) Kokade kaffe satte mig vid tv:n, perfekt! "Våra värsta år" och snabbt försvann wienerbrödet....


Så man undrar ju vad som hände och vad man tänker med. Jag fintade mig själv ....


Sallad, wienerbröd, sallad, wienerbröd, sallad, wienerbröd ............


- ?

Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards