Alla inlägg den 7 december 2008

Av Sara - 7 december 2008 14:44

Efter ett hastigt beslut på Måndagmorgonen åkte jag iväg till flygplatsen för att bege mig till München och ett samhälle utanför där mötet med en av leverantörerna var. Det var väldigt intressant att se fabriken och hur enormt stor de är. Så efter ett lyckat möte åkte vi norrut igen och stannade på Sthlm modemässa för att kika på den bokade lokalen inför Sthlm fashion week i Februari.

Väl hemma på fredag var det en dag fullproppad med möten för att få allt att synka ihop med varandra. Och igår blev det IKEA och ett helt släp med kontor och monterinredning. Så idag har jag och Natta hjälpts åt att bära in allt på kontoret och imorgon ska jag börja meka ihop allt.


Kortfattat och slarvigt skrivit, jag måste återgå till jobbet.


Hejsvejs


Bild från hotellet i samhället jag inte minns namnet på, Bremen tror jag ....


Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards