Alla inlägg den 10 december 2008

Av Sara - 10 december 2008 19:14

Jag är ledsen att det inte blivit uppdaterat här inne något på några dagar. 


Men för att uppdatera er om vad som händer så har jag flyttat in på kontoret, företaget är registrerat och alla avtal är påskrivna. 

Så ... vad är det nu jag pysslat med i flera månaders tid? Det är en importagentur av underkläder i olika segment, vi vänder oss till återfösäljare. Ett utbud som ni inte sett tidigare, jag ska visa lite sen vad det är för märken jag har agentur för.

Sen så är det på G ett till bolag, en litten dotter till detta. Men ännu är det hemligt...


Jag har så dåligt samvete över att Andreas inte fått de gratulationer som han förtjänar, han är nämligen med och tävlar i finalen om Årets Fotograf (i hela världen) och är finalist i 4 kategorier!!!! Varav jag är med på 2 av bilderna. Helt otroligt, jag hoppas bara att han får sitt genombrott nu, det är på tiden!!!!

Andreas, om du läser detta, jag behöver din hjälp snart med lite produktfotografering, och f*n om du blir högfärdig nu iochmed detta och höjer prislistan .... grr nämen, jag har alltid sagt att han är den bästa, överlägset! 

Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards