Alla inlägg den 11 december 2008

Av Sara - 11 december 2008 12:06

kommer från Catharina


1. Publicera reglerna på din blogg.

2. Svara på de fem 8-sakerna.

3.Utmana 8 personer och meddela dem ... har inte tid med det sorry.


8 favoritprogram (just nu):

Desperate

Leilas jul

Ugly Betty

Bonde söker fru

Insider

Färjan

Nyhetsmorgon

Dragons den


8 saker jag gjorde igår:

Vaknade

Åt - frukost, lunch, fika, middag, godis

Mailade en j massa

Ringde en j massa

Var på möten, vilka kommer jag inte ihåg ...

Funderade en j massa

Myste i pyamas

Somnade


8 favoritrestauranger: 

Lottas (Umeå)

Tapas(Umeå)

Subway

Pappas Pizzabak (kan räknas som en restaurang)

Stugan (kan också räknas som en, men med daglig buffe)

En massa Italienskt i Tyskland

En italienare i gamla stan som jag inte minst namnet på ...

Hemmalagad pasta, jag är grym på de!


8 saker på min önskelista


Se tidigare inlägg


Hinner inte utmana någon, men gör den gärna och meddela er sedan=)




Av Sara - 11 december 2008 11:59

Kommer från Ingela


Tre hårda klappar:
1. Bil med motorvärmare
2. Mobiltelefon med windows
3. Örhängen
Tre mjuka klappar:
1. Väska från Friis som jag spanat in länge nog ...

2. Mer provkollektioner innan jul
3. Koftor/stickade i lång modell

Tre viktiga klappar:
1. Att vi säljer bra på kommande mässor

2. Att jag kan betala räkningarna och att revisorn inte blir så förbaskat dyr
3. Att jag håller motivationen uppe och börjar jobba med företag nr 2 samt marknadsföringsplaneringen ....


Nu utmanar jag er Ida, Natta, Janina, Bumfan och Catharina

Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards