Alla inlägg den 2 april 2008

Av Sara - 2 april 2008 21:13

Sitter och tittar på TopModel 9 och funderar över morgondagen och dagen som passerat.

Vad har jag uträttat idag, har pratat med den ena fastighetsägaren, tyvärr var lokalen inte anpassad för den stortens verksamhet som jag kommer att bedriva, och de hade inte heller planer på att bygga om då botnia banan kommer att förändra vägarna genom stan och därmed påverkas vissa byggnader på vägen.

Har även klurat på den ekonomiska biten och hur man skall kunna göra en rivstart för att slippa checkkrediten, eller iallafall slippa en enorm kreditgräns. Kommer nog att lägga ett bud på ett befinligt bolag. Ska fundera på den ett tag till och kolla vad banken säger om det.

Kommer att behöva lägga in en del pengar från egen ficka för att andra parter skall hjälpa till ekonomiskt i starten. Men det är lika för alla.

Har som alla andra dagar av planering räknat räknat och ränkat. Blir inte klok!

Men fasen, nog ska jag tjäna pengar, det ska gå!

Har så jäkla många idèer så jag skulle kunna starta 5 bolag utan problem om bara resurserna fanns. Jag får ta det eftersom.


Mer har inte blivit uträttat idag. JO jag har fixat naglarna hos gulliga Mona på Nailzone=)


- natti

Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards