Alla inlägg den 30 april 2008

Av Sara - 30 april 2008 17:48

Helt otroligt väder, vi har idag haft runt 25 grader varmt i skuggan, i April !!! Underbart iallafall.

Var hos frissan idag och fick håret fixat, denna gången tog jag mod till mig och gjorde det mörkbrunt med slingor i. Är supernöjd med det också!


Nu sitter jag och väntar på att bakpotatisen skall bli färdig, har kommit på en underbar fyllning. Det är en Spansk getost som heter Nevada tror jag som man smular ned i potatisen tillsammans med honung och salt. Prova, det är helt sjukt gott iallafall! Glöm inte honungen!!!

Så ikväll kommer lite folk över och grillar med oss, blir mysigt att sitta ute för första gången i år.


TjoHej


Oh jo, jag är ju helt galen i Tiramisu, det är det bästa jag vet, så jag har köpt färdiga i glaskopp från Ica Gourmet här i Stan. Mmmm de är den godaste jag smakat! =)


- Hungrig

Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards