Alla inlägg den 5 april 2008

Av Sara - 5 april 2008 15:55

Jag behöver sol!!! Vill till Thailand NU !!!!!


Borde byta blogg va?? Denna är lite muppig!?

Dålig bildhantering..


- Tönt vill bli brun

Av Sara - 5 april 2008 09:09

Ligger hemma hos mamma i sängen och asar med datorn i knät. Orkar inte kliva upp rikigt redan, lät brorsan sitta med något onlinespel här inne till sent inatt. Jag är väl för snäll syrra=)


Så hur gick gårdagens jobb. Jag fick allt uträttat, mötet var otroligt givande, träffade äntligen en människa med enorm kunskap och som klarade av att se mina ideer, förutsättningar och mitt engagemang i det hela. Så vi spånade om allt kring företaget och kom fram till att jag har tagit mig vatten över huvudet, då det lever en varelse i mitt huvud som tror att det skall gå, tidsmässigt och ekonomiskt att starta 3 bolag på en och samma gång. Jag fick nöja mig med två=)vilket också gör mig glad. Räknade på det igår och visst ser det realistiskt ut, också tidsmässigt.

Det är ju det här jag vill göra, det är detta jag är skapt för, så nu kör jag!


I veckan blir det mer förberedelser inför bankbesöket. Samt försöka muta mig till kontraktet på lokalen.


Nu ska jag gå ned och fika frukost med de andra.


- Yepp, det blir bra detta



Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards