Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Sara - 3 juli 2008 14:08

Okey, kommer hem efter ett pass på gymmet och är vrålhungrig. Tittar i kylskåpet och som vanligt finns det inte så gott om mat. Av någon anledning är det mest burkar med tillbehör. Men jag hittar iallafall en tonfiskburk. Perfekt, tonfisk och grönsaker=nyttigt! Så, kålroten hade börjat blomma, löken var mjuk och morötterna hade börjat föröka sig i påsen!!! Någon som varit med om det ?? Måste ha uppstått en kemiskt reaktion i grönsakslådan !!

Så min lunch blev föga intressant...


Hämtade inspiration från ögongodisprogrammet Leila bakar igår. Så i efm blir det dinkelbullar, kolasnittar och tiramisu(Det absolut bästa jag vet) J´s styvpappa fyller 60 år i helgen så det blir bra med lite nybakat att ta med till kalaset.

Jag borde nog öppna ett cafe istället. Tänk dig hembakat hos "A piece of Cake" - Grymmt!


Aja jag kanske hinner med det också så småningom.


- Sugen på kakor ?? Hör av dig!

Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards