Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Sara - 22 juli 2008 10:33

Jag har inte orkat skriva på ett par dagar så därför är det väldigt dåligt med inlägg denna månaden.

Känner mig förbannat lat, har en del att göra för företaget men orkar inte. Behöver nog komma bort från vardagen och andas en annan luft några dagar.

Så på Torsdag bränner vi mest troligt iväg på Pite dansar och Ler, har bokat en weekendstuga där på havsbadet, ska bli jäkligt skönt, hoppas vädret håller bara.


Igår så gjorde jag mig själv riktigt imponerad. Jag stor bakade. Det blev två sorters bullar - kanel och björnbär, chokladmuffins med vit choklad, sega choklasmuffins och sockerkaka. Funderar idag på att baka ett italienskt bröd som jag hittade på nätet. Jag blir själv förvånad !!! =)

 

Bjuder på Ozzy =)



Natta tog lite nya bilder på lillen, han är helt underbar, mys pys katt!!

Och en sötnos pose

Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards