Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Sara - 11 augusti 2008 22:55

Min hjärna behöver en paus från alla planeringar, så varför inte ännu en lista att pyssla med !!! Denna gången stal jag den från Kykyri.



Vad blir ditt namn baklänges?

araS (Aras är ett finskt black metal-band som grundades år 2005 i Haukipudas.) Källa: www.wikipedia.org


Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

Oj, vette tusan om jag legat på sjukhus ?? Har jag det?? Jag har nog aldrig behövt sova över på ett sjukhus någon gång. Men jag har ju varit in på ett par akutbesök pga av mensmagen, så det har väl varit 5-6 timmar som mest.

Platt eller lockigt hår?

PLATT!! Har enormt självfall.


Vad gör du när det regnar?
Stannar inne.

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja säkert många små, men ingen riktigt stor ännu. Man tror många gånger att en dröm är på väg att slå in men det skiter sig alltid.

Vem ringde du senast?

Har inget vidare minne så jag får kolla i samtalslistan över senast uppringda.... pojkvännen.

Tycker du att sengångare är söta?
Öhm jag är inte säker på hur de ser ut.

Har du haft vattkoppor?
Tror det.


Vilken mobilringsignal?
Duffy - Mercy. MÅSTE byta, den går mig på nerverna.

Första sporten du gick på?
Fotboll eller ridning. Haha låter helt overkligt nu!!


Vad längtar du mest till just nu? 

Skotersäsongen, på tal om det så måste jag ringa ToBe.


Hur gammal har du tänkt bli?
Gammal, eller så gammal att jag själv kan stänga av och känna mig nöjd med livet då jag levt färdigt.


När åt du senast en fiskbulle?
Kanske 6 mån sedan, det var nog gott!

Vad drömde du inatt?
Säkert att mina katter råkade illa ut eller att jag hoppar fallskärm... hum undrar om det är hälsosamt?? Någon som tyder drömmar?

Vilken tv-serie är bäst?
Ugly Betty och Desperate Housewives... så jag väntar till premiären


Kan du gå ner i spagat?
Haha nääää


Vad åt du senast?
En skål godis =( Suck. Självdisciplin Sara


Höga eller låga strumpor?
Strumpor ??? Användar aldrig strumpor, ibland i skoterskorna.


Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att min familj skall dö.

Har du varit kär i en kändis?
Jag var över öronen förälskad i Leonardo Dicaprio då jag gick mellanstadiet. Fanns nog inte så gott om unga grabbar i Hollywood då.


Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
 
Dricker inte mjölk.

Vad har du för färg på ditt påslakan? 
Tror de är gröna nu.


Vad ska du döpa dina barn till?
Om jag får några blir det något coolt tror jag.


Är du mörkrädd?
På vissa ställen som skogar och gamla oinredda hus.


Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt, det går inte annars.


Vem kramade du senast? 
Jugge


Älskar du att sjunga? 
Nä, och det är nog alla runt mig tacksamma för =)


Har du spelat kille i en teater?
Nix, jag är en tjejig tjej.


Sjunger du på toa?
Jag hoppas att det inte är någon som försöker heller, tänk er: Blliiiughk...a huuum liiihh..lla ssstjä...rna dhär....haha


Är du höjdrädd?
Oj ja tokigt livrädd!


Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Katterna som har sina dagliga damp race.


Vad ska du göra NU?
Sova

Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Bara om det är någon sort av spindel.


Rent spontant, bästa present du kan få?

En resa till solen eller en storstad med god mat och shopping.

Resmål som fascinerar?
USA


Förrätt eller efterrätt?
Helt klart efterrätt!

Tre saker du alltid har med dig?
Handväskan, kreditkort, läppglans

Den senaste komplimangen du fick?

Gorumpan ..... uuuäääähhh


- Någon som orkar?

Av Sara - 11 augusti 2008 16:22

Ja han heter faktiskt Amadeus =) Uppfödaren hade redan ett namn på honom i alla papper så han fick behålla namnet.


Visst är han fin??!!



Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards