Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Sara - 22 augusti 2008 08:53

Nu är det nedräkning som gäller. Jag blir som ett barn inför Julafton, du vet då man kryssar för varje dag som gått för att komma närmare och närmare Julafton och paketen. Tyvärr kan jag inte säga vad jag ska göra i Paris (shoppa självklart också) då jag kommer hem lovar jag att berätta.

Gick runt på stan igår för att spana in boots utan klack för att kunna skona fötterna från klackar denna säsongen, samt att det kommer att bli mycket springande runt runt i Paris. Hittade ett par stycken på DNA som var helt ok. Med mig hem fick jag lite Paris inpirerande kläder som en rutig kappa med läderspännen fram och ett par lila handskar i skin, ville ha tillhörande basker men jag liknande en svamp i den. Har verkligen snappat upp det rutiga, köpte ett par byxor i ridbyxmodell med rödrutig skjorta till i lång modell.


Nu ska jag på gymmet, försöker förlora några gram innan Paris!


Jo förresten, nån som vill köpa en Audi 100 kombi, typ 94:a ? Behöver lite pengar till resan=)

Har även en massa böcker inom ämnet företagande som jag vill sälja.


Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards