Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Sara - 24 augusti 2008 14:51

Åh så skönt, det verkar som jag äntligen hittat ett program som är användar vänligt. Jag är ingen hacker, inte heller tekniskt lagd så jag vill ha ett enkelt program. Anna fakturering och Nora bokföring verkar supersimpelt och billigt. Man kan ladda ned grundversionen gratis från addsam.se.

Gratis är ännu bättre än billigt i dessa tider.


Är det någon som prövat dessa i praktiken ?? Eller har ni andra program at tipsa om?

Av Sara - 24 augusti 2008 14:24

Det blev en jäkla fest igår .... mår sådär idag, var nog ändå i ganska fin form. Totalt kom nog runt 50 pers till festen vilket var riktigt jäkla kul, alla stannade kvar på festen istället för att dra på krogen.

Som vanligt så lyckas man skämma ut sig i massan. Stötte på en snubbe som var trevlig och pratglad. Vi började surra om festen då han säger: - Men du, visst har du en syster?! Jo tycker jag, det har jag, och blir överlycklig över att få prata om Ida med honom. Så jag lutar mig ned för att prata vidare och så välter jag omkull hans rullstol samtidigt som jag spiller hela drinken över honom.... Bra jobbat Sara.Det blev tyvärr inget mer snack om Ida då han satt sig upp igen och drog. Förlåt! Jag skäms, otroligt pinsamt.


Tycker idag jäkligt synt om festvärdarna som skall städa upp på gården idag efter alla grisar som var i farten igår, dock hade han fått hjälp med städningen då ett par polacker kom krypandes ur skogdungen för att plocka tomburkar. Perfekt !!! =) 


En obervation som gjordes igår var att det visar sig att av drygt 112 000 pers som bor i stan så umgås vi i samma krets som våran granne. Intressant ....


Nä nu ska jag vila carbonaran som Jonny kom förbi med.


Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards