Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Sara - 5 februari 2008 21:47

Haha, sitter och tittar (i den nya soffan) på "I huvudet på Gynning" på kanal 5, haha jag älskar henne, vilket energipaket! Önskar att man själv var lika energisk, fasen vad saker det skulle bli gjorda. Hon kliver rakt ut och in i något helt nytt, skitsamma om det misslyckas. Det är så jag önskade att jag jobbade också. Tror jag ska börja med det imorgon...


Är ledig i veckan,det är föklaringen till varför det kommer tre inlägg under två dagar. 1. Har tid. 2. Har lite att göra.

 Ensam hemma, tråkigt, är annars van att vara den som är borta. Ska lalla ikväll och imorgon ska jag bara må gott, fixa naglarna, växla pengar, äta sushi = yuummi*. Kommer att bli sjuk, äter bara sushi och tacos =) Men gött är det. Hade hoppats på att vår svindyra säng (tack gulle*) skulle komma idag, men jag får vänta tills vi kommer hem från Tyskland, 4 dar=(.


- ensam är tråkigt


Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards