Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Sara - 13 februari 2008 16:06

I morgon är det alla hjärtans dag och jag sitter ensam ... men jag har nog aldrig varit någon som firat dagen med mat, blommor och hela paketet, är över lag dålig på högtider och traditioner.

Ska iallafall gå till frissan och hitta på något kul med kaluffsen=) Tror att jag stannar som mörkblond, ett tag till. Till nästa gång så kommer nog haka på trenden med blont blont blont och rosa slingor, haha !! Nä jag är nog för average. Men man vet aldrig, verkar som jag befinner mig i en livskris nu, en 25 års kris kanske ... eller så har jag bara oflyt. Oflyt eller inte, det är bara att inse, jag är en människa som vill för mycket, jag är lite över energisk samtidigt som förbannat lat. Och då går saker och ting åt skogen. En sak i taget Sara, inte 1 000.


Kom hem från några dagars välbehövs semester i Tysland igår. Underbart att komma ned till våren, solen, värmen. Det är som att sätta ett batteri på laddning då man får komma till solen. Inte konstigt man blir deppad då man bor här uppe under vinterhalvåret. Men snart är det Mars och vår här med, ser verkligen fram emot helgerna i stugan och skoteråkningen.


Tänkte visa vad som fick följa med hem från Tysland. Visst saknar RX-8:an, men damn denna är fin den med =) Blir bra att åka runt med i sommar.


Oh jag blir så glad då det går bra för människor jag bryr mig om. Jo det är sant, jag gläjds faktiskt åt andras framgång.

Andreas min favvo fotograf, jag har tjatat om hans talang tidigare både här och på honom själv. Tjatat om vilken begåvning han har och vad han skulle kunna göra med den om han bara visade att han fanns. För syns du inte så finns du inte. Först fick han kontraktet med IKEA, tavlan visade sig i dagarna ha sålt riktigt bra på alla butikerna så det kommer förhoppningsvis fler bilder, jag håller tummarna. Sen så går han och vinner 1:a pris i världens största fototävling tillsammans med tre andra pristagare. Bilden kommer att visas i utsällningshallar bla i London. Wiii jag blir så glad!! det är så häftigt!!


- Det finns ingen blomsterströdd väg som leder till framgång.



Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards