Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Sara - 14 maj 2008 20:16

Har jag missat något?? Det verkar som det är obligatorsikt att ha som mål med bloggandet att bli lite av en cyberkändis eller tom kunna försörja sig på sin blogg... öh. Är det så ??? Isåfall är jag en riktig nöt som bloggar enbart för att anteckna mitt liv för mig själv enbart för att kunna gå tillbaka och komma ihåg saker jag glömt, för jag hade aldrig gjort det med papper och penna. Skriva dagbok, nje, det är ju töntigt. Vad vad är då detta?? Har jag inget mål med bloggen så borde detta räknas som att föra dagbok digitalt. Oj !! =0o


Frusna män söker kärlek är ju ett helt underbart program! Ta tex Per Arne (observera namnet) vilken kille!?!  Driver 2 hotell, kör BMW, har hund, bakar pizza och kör skoter! Grymt! Det är livet.

Gubben har jag men saknar BMW:n, hunden och företaget(men snart har jag det också)


EDIT: Visar sig att Per Arne kör ismaskin.... minus poäng där!


- Vräker i mig naturgodis. Det är väl bättre än vanligt godis va??!!!!


Av Sara - 14 maj 2008 19:17

Jag blir inte klok på mig själv. Ena dagen vaknar jag upp på strålande humör och full av energi, och den andra morgonen vaknar jag upp surare än surast.

Jag har ena dan en klockren ide som jag lägger ned en MASSA jobb på, och helt plötsligt vaknar jag upp med en annan ide. Det enda som sammankopplar allt detta är att jag har en plan, en långsiktig att genomföra alla dessa ideer. Så jag kanske inte är ute och cyklar ändå, jag får börja med det ena och utveckla fram de andra sedan.

Tillslut har jag ett helt "imperium" =) Det vore fränt !!!


Så dagen idag har jag tillbringat åt en av de nya ideerna samt pratat med leverantören. Jag ska alltså bli franchisetagare till en början... happ, jaja. Det blir nog skitbra!?  Jag har föör mycket energi som måste ut så därför väljer jag denna väg, haha för att jobba asset av sig för lite pengar.

Men det är ju dessa förhållanden vi har röstat fram i rättvisa Sverige!


Har iallafall tänkt unna mig en liten bonus för allt kommande jobb. Något fint, sött och frakta röven i.

Cool va? 4x4 drift och übercool tjejbil, men jag vill ha en vit med stripes på huven! Tyvärr kommer den inte fören någon gång under 2009 så det får väl bli en vanlig Clubman D tills dess.


- Coolt med en Mr Bean bil från 2000 talet!

Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards