Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Sara - 21 maj 2008 23:43

Happ... lurarna som jag köpte var ju supersnygga och säkert en väldigt fashionabel(?) accessoar att ha på gymmet till den rosa ipoden. Men vilket skitljud det var i dem!!! Suck* jag som var så glad över dem. =/

Så jag betalade bara för ett par coola lurar som för öv tydligen liknar muffar=( (Inte så styleish)


Ännu en dålig affär.


Annars är jag glad över att det är sol och lite värme ute igen, krafterna kommer tillbaka. Började dagen med ett långt pass på gymmet, perfekt start på bantar dag nr 2, åt sallad till lunch, nötter till mellis och sen skulle vi hyra film därvid 19 tiden och råkade hamna på kebab stället bredvid filmstället... suck* Det råder brist på självkontroll! Men visst jag bantade ju i 1,5 dag totalt!! Man får ju inte shocka magen med för mycket nyttigt flera dagar i rad så här i början. :o/


- Ingen uppskattade filmen jag valde ut... konstigt...=)



Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards