Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Sara - 16 maj 2008 22:20

OMG nyp mig!!! Är det sant? 500:-

Som jag önskat mig denna väska från Gucci , och nu finns det en BILLIG som är väldigt lik, men inte äkta, men vad fasen gör det ?


Ge mig, ge mig ge mig!! Snälla, jag har faktiskt stått ut med två hockeymatcher denna veckan ..... please!!! Två matcher ... två ... väskooor=)

500:-

- Hehe

Av Sara - 16 maj 2008 21:58

Som vanligt då lönen kommer in på kontot börjar man fundera på saker man "behöver" eller skulle ha behövt=)

Beställde igår ett par lurar från Skullcandy(såklart) Var in på Style i stan men den modellen jag ville ha var slut! Har försökt att tona ned de rosa prylarna, men i detta fallet gick det inte. Ipoden är ju rosa så lurarna måste ju matcha!!!



Trillade in på denna sidan, varje dag REAs det ut en produkt till vrakpris! Kolla in!


Ozzy (kisse) som sitter på datorn och skriker (awww, inte mjau?=) efter uppmärksamhet gör det lite svårt att skriva, så nu blir det väl lite budget jobb innan läggdax. Och kanske en skål Ben&Jerrys Chunky Monkey och Cheesecake Brownie... mmmmmums.


- På måndag börjar jag Cambridge igen=/

Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards