Alla inlägg den 27 maj 2008

Bal

Av Sara - 27 maj 2008 22:44

Efter två timmar i bilkö så kom vi fram(inkl lite väntan utanför Bamse kebab stället)  I hysterin som befann sig så kunde jag tyärr inte ta några bilder på paret som var huur snygga som helst tillsammans.

Så jag snodde en bild från VK! Haha haha haha


Ida: Vad tycker du själv om ditt sällskap?? Observera framtänderna=)


- hihi


Lovar att lägga ut en rättvis bild så fort jag får tag på en =)

Av Sara - 27 maj 2008 16:19

Har inte kommenterat skandalen i Eurovision song contest. Ids inte heller, annat än att jag höll tummarna för denna snubben (Frankrikes bidrag)

http://www.youtube.com/watch?v=ZoJqO1bzrCg&feature=related


Annars gillade jag Ukraina

http://www.youtube.com/watch?v=P8FbpoSLk2E

och Grekland

http://www.youtube.com/watch?v=OoA7ELppWHk

o denna med

http://www.youtube.com/watch?v=IpXBekq2qC4


 

- Kung

Av Sara - 27 maj 2008 14:43

Sitter på balkongen och tröstäter en hallongrotta eller vad dem heter. Go var den iallafall inte, tycker inte om köpta kakor. Men vad gör man då det är så himla synd om en att man bara måste trycka i sig något från listan av "saker du bör undvika om du Inte vill gå Upp i vikt."


För att referera till det tidigare inlägget så blir jag fortfarande förvånad över vissa människor. Vad är de stöpt i för form??

Jag ifrågasätter mänskligheten, då det gäller pengar! Vart tog vänskap, tillit medmänsklighet och sunt förnuft vägen?!

Helt plötsligt skall tjänster värdesättas i pengar.

HA, jaja... är det så ni vill ha det, så visst!

Jag har aldrig varit den som inte ställt upp "gratis", så skulle jag kräva alla på pengar för tjänster jag utfört så skulle jag bli rik!


- Bitterljuvt

Av Sara - 27 maj 2008 09:38

Har om ännu mindre energi och lust att göra något nu, än förra veckan och dess innan. Känns så jäkla jobbigt att vara deppig hela tiden. Hoppas på att det ska gå över över natten men vaknar upp lika utpumpad dagen efter ändå. suck


Och igår kom uppföljningen på shockbeskedet jag fick för 3-4 veckor sedan. Aja, jag måste ta tag i det under dagarna och göra bort skiten.


Ikväll är det iallafall bal för lillasyster, har lovat att köra henne dit och fram till röda mattan. Blir skitkul att se, hon kommer att vara superfin.


Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards