Alla inlägg den 31 maj 2008

Av Sara - 31 maj 2008 17:32

Trångsynt.

Jag har ju som sagt att det är lite fånigt med cab, att det i många fall bara är en skrytbil som vissa har råd med utöver en annan skrytig vinterbil, eller att man köper en cab för att skryta och sen har man inte råd med en vinterbil.

Happ, jag tar tillbaka allt!!!! Cab är ju huuur underbart härligt fränt sommrigt som helst. Jag bara älskar bilen!!!!!

Det kan inte bli mer sommar än så. Ha, och då vi åker upp till päronen så rymms alla nedcabbade, för Janne har ju också skaffat sig en, fast modellen värre(Porsche)


- Förälskad i en bil...igen...!  Nu grilla och godis, mumma!

Av Sara - 31 maj 2008 13:54

FlipFlop och Linne, underbart, jag mår som bäst i +25 grader.

Om en timme blir det raggarrunda på stan med nya bilen innan kvällen. Det är brännbollsyra i helgen så det är jäkligt mycket folk ute på kvällarna nere på stan i alla uteserveringar. Häligt med sommar!


Jag bara älskar den här reklamen, den är absolut på topp 3 genom tidernas bästa svenska reklamfilm. De andra som delar toppplaceringarna enl min mening är ICA och Telia.


- Sommar, sommar, sommar

Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards