Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Sara - 3 oktober 2008 23:18

Jag önskar mig en liten uppdatering av höstgarderoben.

*En figursydd kappa, lång eller kort modell.

*Stövlar, med högt skaft.

*Stickad kofta.

*Nya jeans, kan tänka mig lite rockigare, slitna i slim modell.

*Sjal från h&m (ska kika om den finns på stan imorgon) 


Nu sussa

Natti

Av Sara - 3 oktober 2008 20:31

Nja, det är inte den roligaste biten i livet som blivande egen företagare.

Jag vet inte vart jag ska leta efter ett bra billigt enkelt system som kan sköta fakurahantering, ordrar, kundregister. Jag vill ha historik på mina kunders transaktioner. Online fakturering osv. Blaha blaha.

Kommer så gott jag kan sköta den löpande bokföringen och med revisorn som sköter resten, så jag antar att jag behöver samma bokföringsprogram som denne. Men jag vill inte köpa 100 olika program.


Tips, någon ??


Dagens: ToBe 2008

Foto: starstruck.se

Ovido - Quiz & Flashcards