Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Sara - 7 oktober 2008 15:22

Kom hem från mötet med Swedbank och det gick ju bra, puh. Hon jag träffade var super gullig och väldigt lättsam. Hon verkade gilla min ide och budgeten såg bra ut. Tyvärr måste jag dit igen på fredag för att träffa chefen på företagsavdelningen då det handlade om för mycket pengar för att det skulle kunna skötas på lägre nivå. Sen får jag svar nästa torsdag, så det går undan.

Ska kolla upp nu om det finns någon bra förmedlare i stan för att köpa ett lagerbolag, för att komma igång snabbare.

I morgon har jag ännu en bank att övertala.

Nu ska jag lägga mig på soffan och kika på topmodel, men innan dess ska ska jag försöka hitta åt lagar kring avtal och vad som händer då en order bryts, någon som vet ??



Ovido - Quiz & Flashcards