Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Sara - 5 oktober 2008 17:09

Blev påmind om ett klipp jag sett för ett tag sedan.

Jag kan inte bli annat än känslosam. Det finns liv på denna planet som inte dömer, som inte ställer krav utan bara Ger... tänk på det, var rädda om våra håriga vänner.



Av Sara - 5 oktober 2008 16:50

Listan över bloggar att besöka utökas idag och framöver med Carolina Gynnings på stureplan.se. Jag har alltid älskar henne, hon kör sitt race helt enkelt. Och så är hon så j***a snygg också.


Citerar hennes åskit om irriterande journalister.

"Psykologiskt sätt så var det nog inte den kommentaren man hade velat ha när man slitit som fan gjort sitt bästa och stått i högklackat i 12 timmar utan att ha ätit en tugga.

-MEN TACK FÖR STÖDET FITT-REPORTERN!"


Av Sara - 5 oktober 2008 16:39

Tyvärr missade jag Kersitn och Anders bröllop då vi åkte till Paris. Kusin Frida och hennes Mattias fick dagarna efter sin son Hugo =) Dom har sedan tidigare Wilma som är världen sötaste tjej.

Nu längtar jag ännu mer till Påsken uppe i fjällen, då familjen träffas och jag får träffa Wilma och Hugo.


Frida, Mattias, om ni läser det här, Många grattis kramar från mig. Hugo är otroligt lik Mattias=)



Ovido - Quiz & Flashcards