Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Sara - 21 oktober 2008 21:57

Men, hallå!!!??!!

Dagens avsnitt av DHW måste ju ha varit det mest spännande någonsin. Men vad hände egentligen?? 5 år senare ... mitt i avsnittet. Gabrielle och Carlos hade fått två barn. Susan var inte längre ihop med Mike ??? Vad händer !!!


Puh, vilken röra.



Av Sara - 21 oktober 2008 18:14

Fullt upp, hinner inte skriva så mycket om vad som händer och fötter.


Han köpte bilen iallafall, och turen hem igen blev min mest obehagliga biltur bakom ratten någonsin. Kör försiktigt i inlandet dessa dagarna, det är halt som f*n. Jag fick ligga på 40 km/h i 10-13 mil =( Flera bilar låg i diket.


Kör försiktigt!


Janina: Jag tror inte att du vill ha någon av de två bilarna jag försöker sälja =)


Funderar över mitt hår, som ständigt är ett problem, jag blir aldrig nöjd.

I somras hade jag mellanbrunt och det var ju faktiskt ganska fint.

Blond eller brunette??


Återkommer då allt löst sig... eller brakat samman. Dagens inlägg saknar sammanhang, helt och hållet....

Ovido - Quiz & Flashcards