Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Sara - 26 oktober 2008 22:23

Ännu en lista, stulen från Ann


Du har....
(x) Mascara över 100 kr
(x) En plattång
(x) En locktång
(x) Designparfym
(x ) Foundation över 200 kr
( ) Ögonfransböjare
(x) Olika borttagningsmedel
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
(x) Läppglans över 100 kr
(x) Hårinpackning
(x) Bodybutter
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr

Summa = 11

Du ...
( ) Använder locktång/plattång varje dag
( ) Använder fondation varje dag
( ) Använder mascara varje dag
( ) Använder kajal varje dag
( ) Använder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
( ) Använder bodylotion varje dag
(x) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
( ) Använder hårspray varje dag
(x) Tränar på gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad

Summa = 2

Du har...
( ) Tonat håret
(x) Färgat håret
( ) Hårförlängning
(x) Piercat dig
(x) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen


Summa = 4

Totalt: 17

0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.
10-15 Konstgjord behandlad blomma.
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20- 25 Du är en fryst jordgubbe.
25-30 Barbiedocka. Bara plast.


Kanariefågel i nordisk miljö, What ??? Men det låter iallafall trevligare än fryst jordgubbe ...

Av Sara - 26 oktober 2008 10:54

Hade en kväll ensam hemma igår. Det är skönt att bara ligga i soffan och stoppa huvudet med godis och dricka. Krypa in i pyamas och titta på TV. Det blev bla Stjärnor på is, Sing along och Beck.

Jag lärde mig att Vincent var son till Pontare ... va? coolt. Vem hade trott det.


Den "nya" räserkatten som inte bara har en skruv lös hittade som vanligt på jävulskap. Vaknade kl 02.00 av ett klirr, krasch bang nere i köket. Monstret hade då varit uppe på diskbänken för att smaka lite på dippsåsen som stod kvar i två skålar. Och fått sladd eller bara totalt frispel, och rivit ned skålen med dipp samt två glas. ALLT låg i småbitar över hela köket, det var dipp överallt.... suck. Så mitt i natten fick jag dra fram sopen, skurmoppen och damsugaren för att börja städa.

Så nu på morgonen då jag skulle fortsätta städa stolarna som inatt var full med dipp upptäcker jag att stolarna är skinande rena. Dippen måste ha varit god, och kraschen skrämde honom inte denna gången heller.


 

Jag vågar inte ta en bild på nya frissan då det är "jag bryr mig inte söndag" idag. Men upptäkte att Josefin Sundström som tävlar i Stjärnor på is har en väldigt lik frissa som jag. Hon har också lite mörka slingor mot ansiktet.

Så ni som undrar, frissan påminner väldigt mycket om hennes.



Ovido - Quiz & Flashcards