Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Sara - 10 juni 2008 20:52

Fullt upp i veckan, har idag bakat till brorsans avslutning. Shoppat prylar att hänga runt halsen till syster Idas student och brors 9:e skolavslutning.


Förstår inte poängen med prylarna som skall hängas på blå gult snöre, så jag försökte hitta andra saker att kombinera med, saker man kan ha användning för senare.


Så i morgon är det studenten för Ida 11.30 sedan lunch med hela familjen. Vid 15.00 någon gång tror jag att det är inbokat tid för naglar, och då dem är fixade ska jag på en plåtning där bilden skall användas i markandsföring för någon elithopphäst... ?

Då detta är avklarat bär det av till BigUman för att hinna med brors avslutning som startar 09.00 på Torsdag, och innan dess skall jag baka mer=)

Ugh

Stannar nog där över helgen då bror fyller lämplighetsintyg på Söndag.


Sen kommer en vecka där en resa till Tyskland och Luxemburg är inplanerad, pappas födelsedag mitt i veckan och helgen samt midsommar firas i stugan med ett nytt tak som skall läggas=(


Har inget att skriva om så därför blev det en kom ihåg anteckning åt mig själv.


Någon som har hört talas om Wags?? Inte jag iallafall. Ska fördjupa mig i ämnet genom att titta vidare på " I huvudet på Gynning"

Det verkar handla om fotbollsfruarna...





Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards