Alla inlägg den 14 juni 2008

Av Sara - 14 juni 2008 23:26

Okey ett test. Jag har nu koll på hur många som varit inne på min sida idag.

Uppmärksammade att ordet Jordan får många träffar hos en av bloggarna här inne. (Om man tittar på www.bloggagratis.se)

Iallafall, för att undgå mitt lilla test så är "When Jordan Met Peter" en serie jag brukar se såsom "Gene Simmons family jewels". Vet inte vad som fascinerar mig men det måste vara den något annorlunda livsstilen! =)


Såg precis att jag fått grymt långt hår! Nästa gång jag går till frissan (Lina) så ska jag låta henne klippa av lite. Har faktiskt funderat på axellångt och tokblont...


- Natti Natti! .... eller långt ?? Hum

Av Sara - 14 juni 2008 17:58

Har torka på något att skriva om.

Ska kika in på Idas blogg, var dags måste! Hoppas du har det bra i Sthlm.


En bild från kvällen på hästryggen framför kameran... är allergisk fortfarande. Tack Andreas för att du fixade med bilderna som det blev något av =) haha, vi hade iallafall kul! När tre brudar sätter sina smarta huvuden ihop så blir inte resultatet bättre=) Men som sagt, kul!!!


Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards