Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Sara - 19 juni 2008 15:48

Då var man blond igen, rikigt skönt! Jag har saknat det. Blondiner har absolut roligare, eller förutsättningarna för att ha kul är bättre ...

Trivdes som mellanbrun också men det är inte "Jag".


Min söta frissa Lina lyckades idag efter 25 år övertala mig till att klippa page. Så på Onsdag smäller det.. wiiiii. Hur det skulle klippas bestämdes idag. Så nu har jag ingen chans att börja tveka och fega ur.

Jag är faktiskt så muppig. Jag har aldrig vågat ha kort. Iofs uppstod det en obehaglig situation och känsla då Lena(Idas mamma) mot min vilja, klippte hockeyfrilla på mig då jag var 7-8 något. Huvva, ni skulle inte tro mig utan att ha sett en bild av mig just efter, nyklippt. Och saken blev inte bättre av mitt självfall.... Tack till dig som kom på plattången!


Så nu bär det av, nöjd och belåten upp till stugan för att skruva plåttak på midsommarafton =)

Ny frissa kan göra underverk för humöret.


- Glad midsommar

Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards