Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Sara - 13 juni 2008 18:39

Är nu hemma hos päronen i Storuman över helgen. Jag har sedan igår bakat 5 eller 6 sorters kakor. Jag älskar att baka och passar på nu då det är ett helt hushåll som uppskattar dem.


Sen blir jag så less på dessa människor som tycks ha all fritid i världen att analysera andras liv. Ge upp! suck. Jag ska inte behöva förklara mig för mina nära bara för att ni där ute snackar en massa gojja. Visst, nog kan ni väl göra det på kvällarna men håll då det för er själv. Smid inga planer om att sabba något för er egen vinsts skull, för det funkar inte. Bortkastad tid.


Jag bestämde mig för någon dag sedan att bojkotta Storumandagarna i år också. Jag kan träffa min familj under andra helger på året.


Sitter nu och laddar ned 45 bilder från mailen, en och en.... det går sakta som f*n. Bilderna är från Mona o Marina och är från i Onsdags då vi plåtade för en hästtävling de delvis sponsrar.


- Rabarberkakan blev super god!



Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards