Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Sara - 23 juni 2008 22:01

Ja förarbetet för att hitta folk till att fylla ut programmet kunde inte ha varit svårt då de är i Norge =) hahaha


I morgon ska jag äntligen färga ögonfransarna och få brynen plockade=)Man ska unna sig lite ompyssling.

Av Sara - 23 juni 2008 14:47

Orkar inte engagera mig idag. 

Hjärndöd som man är så fick jag för mig att cykla på andra sidan stan för att sola... Det SPÖregnar ute och jag är förkyld...


Min dator räknar ned sina sista dagar nu, han blir nog bara 3 år gammal innan det är dax. Satt igår och försökte leka hacker genom att ta bort en massa skumma program och annat onödigt för att frigöra minne. Sen så hittade jag åt defragmenterings funktionen, så nu mår den faktiskt mycket bättre =)


Anders och Elin var förbi en snabbis igår kväll och visade upp sin nya och lilla bebis, hunden Maggan. De har sedan tidigare storebror Allan som också är en Chinese Crested. Hon var iallafall helt underbart super söt. Elin pratade lite framtidsplaner som blir väldigt kul att följa upp, speciellt då vi ev får samarbeta tillsammans.


Hjälp

Är på jakt efter ett par skor från Bronx, som sågs i det senaste numret av Cosmopolitan. De är beige och i mocka med dubbel platå på tampytan. Har skickat Ida på span efter dem i huvudstaden. Ja jag är desperat. Är det någon som vet vart de finns så tipsa gärna =)


- Regn regn regn


Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards