Alla inlägg den 17 juni 2008

Av Sara - 17 juni 2008 23:21

Har som vanligt för lite att göra denna tiden på dygnet. Ligger i feber och tycker allmänt synd om mig själv, så vad göra?? Skärm-shoppa lite... jag kanske precis har skapat ett nytt ord ?? Då man inte längre orkar/ids fönstershoppa.


Så jag gick in för att beställa en väska från Guess jag trånat efter länge nog, och ett par skor från Jessica Simpson. Men det gick ju så klart åt h-vetet. De shippade inte till Sverige =( Suck. Någon som vet om man kan shoppa dessa märken på någon annan sida?


Om jag är frisk nog och kommer ihåg ska jag gå ned på Umeå Kroppscenter och köpa en ärr kräm alla snackar om. Den måste testas. Återkommer...



Öhm det var ju en massa jag blev exalterad över då jag surfade runt. JO, beställde en klänning från http://www.leilei.nu/



Om jag hade råd skulle jag köpa någon av de handgjorda väskorna från http://www.fifibags.se/ Gillar den i rosa och Limegrönt. VILL HA!!

Av Sara - 17 juni 2008 21:44

Market2Member Klicka in, skapa profil och tävla om dessa prylar. Du tjänar också poäng genom att ta emot reklam, shoppa på nätet eller värva medlemmar. Poängen omvandlas sen till PENGAR.


Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards