Alla inlägg under juni 2008

Av Sara - 5 juni 2008 21:03

Jäsiken vad varmt det varit idag, 32 härliga. Har pressat under lunchen och låg väl två timmar kanske, under den tiden han jag bränna baksidan av låren vilket var något jag upptäckte i spegeln på skoaffären då jag provade ett par nya skor.

Natten var fruktnsvärt varm, jag hatar då jag svettas under natten. I natt blir det dubbla fläktar.


Annars va dagens goda gärning att sälja på en finsk dam två handväskor åt Idas kompis. Det är det enda, av nytta, jag gjort i dag!

Alltså, en riktigt härlig slappardag har det varit.

Har blivit helt fast vid "Gene Simmons familjejuveler", om jag fick välja en familj, där jag under en period skulle vara en del av deras så skulle det helt klart vara hos familjen Simmons. Underbart sammansvättsad familj och otroligt roliga. Dom har en skön attityd till kändisskapet, skyter om det helhjärtat samtidigt som det läggs upp på en humoristisk nivå utan att vara dryg. Ah iallafall, härliga karaktärer. Titta på tv400 vid 9.15 varje vardag=)


- Sara Simmons... Yeeeh

Av Sara - 1 juni 2008 11:21

Ugh, huvudvärk!!

Presentation

Omröstning

När kommer du att shoppa vår/sommarkläder?
 NU!
 Mars
 April
 Maj
 Senare
 I år blir det ingen shopping

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards