Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

Lugn kväll, förbannade katt

Av Sara - 26 oktober 2008 10:54

Hade en kväll ensam hemma igår. Det är skönt att bara ligga i soffan och stoppa huvudet med godis och dricka. Krypa in i pyamas och titta på TV. Det blev bla Stjärnor på is, Sing along och Beck.

Jag lärde mig att Vincent var son till Pontare ... va? coolt. Vem hade trott det.


Den "nya" räserkatten som inte bara har en skruv lös hittade som vanligt på jävulskap. Vaknade kl 02.00 av ett klirr, krasch bang nere i köket. Monstret hade då varit uppe på diskbänken för att smaka lite på dippsåsen som stod kvar i två skålar. Och fått sladd eller bara totalt frispel, och rivit ned skålen med dipp samt två glas. ALLT låg i småbitar över hela köket, det var dipp överallt.... suck. Så mitt i natten fick jag dra fram sopen, skurmoppen och damsugaren för att börja städa.

Så nu på morgonen då jag skulle fortsätta städa stolarna som inatt var full med dipp upptäcker jag att stolarna är skinande rena. Dippen måste ha varit god, och kraschen skrämde honom inte denna gången heller.


 

Jag vågar inte ta en bild på nya frissan då det är "jag bryr mig inte söndag" idag. Men upptäkte att Josefin Sundström som tävlar i Stjärnor på is har en väldigt lik frissa som jag. Hon har också lite mörka slingor mot ansiktet.

Så ni som undrar, frissan påminner väldigt mycket om hennes.



 
 
Lillasyster

Lillasyster

26 oktober 2008 14:45

Hahaha.. Ja, han heter ju Vincent Pontare.. 1+1=2..

Hahaha särokatt!!! :O :P och den där frippan tror jag är väldigt fin på dig. Kan som se det framför mig :)

http://idastrid.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 29 maj 2009 17:15

Besök www.phaxswimwear.se för sommarens snyggaste bikini samt baddräkter.   Lägg PHAX på minnet! ...

Av Sara - 1 maj 2009 22:33

Hej på er trogna kämpar som fortfarande besöker min mindre uppdaterade blogg. Jag ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat er men det har varit och är väldigt hektiskt med företaget. Håller nu på med bolag 2 och 3 så det är fullt upp, nu är det ve...

Av Sara - 24 februari 2009 16:47

Det blir TV kväll ikväll!   Den rätte för Rosing kanal5 20.00 (Jag vet, men jag kan inte låta bli!) Oscargalan på svt1 kl 21.45, kommer förmodligen att somna i soffan ikväll.. ...

Av Sara - 24 februari 2009 16:39

Otroligt vad trött i huvudet jag är idag. Kan inte tänka klart eller koncentrera mig alls.   Hade besök idag på B.I.C av landshövdingen, angenämt.   Funderar på att gå hem tidigt idag, vid 17.     ...

Av Sara - 21 februari 2009 15:07

på en Lördag... Jag ska inte klaga, jag trivs som fasen med att vara egen, fortfarande =)   Jag ska göra iordning lite papper samt ett angenämt jobb som att fakturera. Ska även fixa lite på vår nya medarbetares (Annika) rum, urgullig tjej som jag tro...

Ovido - Quiz & Flashcards