Alla inlägg den 3 september 2008

Av Sara - 3 september 2008 08:44

Äntligen, ingen är gladare än jag (gissar att pappa & Ida också är det)

att Svensson svensson börjar sändas igen den 13:e september klockan 20.00 med nya avsnitt. Claudia Galli med världens vackraste namn spelar Lina Svensson.



Av Sara - 3 september 2008 08:12

Var uppe med tuppen imorse, varför vet jag inte. Det är inte vanligt mig, då jag annars är grinig och trött på morgonen.

Jag börjar bli pirrig och hispig över Paris resan, vi får se när vi åker men det verkar luta åt torsdag, alltså imorgon!!! Shit, jag måste tvätta!! Skaffa kattvakt. Tänka på vilka kläder som skall med, skor, accessoarer...Fixa dom där jäkla visitkorten.


Dagens tips: http://mystic-pic.com/ 

Anderas Stridsberg, helt otroligt begåvad fotograf som precis kommit hem från en resa i Scottland. Kolla speciellt in bilderna därifrån, makalösa!


- Hä va hä


Ovido - Quiz & Flashcards