Alla inlägg den 22 september 2008

Av Sara - 22 september 2008 20:09

Surfade runt på blocket.se och såg denna.

Har någon låtit sig inspireras av oss eller är det vi som kopierat dem??!!



Haha på kanal5 är det nu löpning med "petter-niklas" fritt fladdrandes i vädret....

Av Sara - 22 september 2008 15:51

Sitter på cafét Mekka för att hitta arbetsro. Det funkar inte för mig att sitta hemma med TV och "att göra" saker omkring mig, tappar fokus på en gång.

Så nu har jag suttit här med en kaffe i 4 timmar och försökt att räkna ut kapitalbehovet för moder och dotterbolaget... suck. Jag vet inte, behöver hjälp känner jag, men av vem... tror jag ska ta hjälp av pappas Kristine om hon kommer ned till helgen. Jag vill verkligen inte få några överraskningar då man kört igång och 3 månader har gått.


Får ringa lite samtal...


Nu Subway. Huvva, planeringen brister och hälsan är illa ute.


Dagens:

Skullcandy 2008

Foto: Starstruck.se

Ovido - Quiz & Flashcards