Alla inlägg den 29 september 2008

Av Sara - 29 september 2008 16:12

Huvva, fick fruktansvärd ångest över min prestation på mötet.

Jag överanalyserar allt för mycket!



Puh

Av Sara - 29 september 2008 15:57

Då var mötet avklarat. Jag känner överlag att jag gjort bra ifrån mig men dock kom stunder då jag blev överexalterad och effekten blir att jag börjar svamla och kommer inte till en meing. Suck. Hoppas bara att de fick ett seriöst intryck och inte tyckte att jag var en blond förvirrad dagdrömmare.


På torsdag kommer beskedet, så jag håller tummarna. Tills dess ska jag se till att få klart med alla leverantörer, budget, bankunderlag (fortfarande inte klart) och starta eget bidraget.


Dagens teknikdröm

Mini dator från msi, 10" skärm och 1 kg lätt.

Finns i Vitt, Rosa, Rött och Svart.


Ovido - Quiz & Flashcards