Alla inlägg den 25 september 2008

Av Sara - 25 september 2008 21:10

Dagens bild idag blir i plural. Fotograf: The one and only -Andreas Stridsberg


Biderna rullar runt på vk.se och i tidningen västerbottenskuriren under 2 veckor tror jag. Annonsörer är toppen tjejerna på Nailzone här i Umeå, där jag gjort naglarna i 5 år nu tror jag ....

En salong som varmt rekomenderas om ni funderar på naglar, de är helt klart bäst. Jag har provat salonger i Stockholm också men ingen är lika bra som dessa brudar. Och har ni redan naglar så byt teknolog!!!


Kika in på deras hemsida här!



Av Sara - 25 september 2008 11:46

Jag är en barnrumpa, det vet alla i min närhet. Kiss, bajs och skadeglädje får mig att skratta till tårarna rinner. Jag har säkert tjatat om hur mycket jag vill ha SuperMario spelen med tillhörande 8-bitars konsollen, alltså det första som kom. Är det någon som har ett på vindan så köper jag det, men alla SuperMario spelen måste följa med.

Blev jäkligt besviken på MarioPaper som har kommit till Wii och skall vara en nyproduktion på det första spelen... ha visst, fiasko. Låt mig vara med att utv det spelet nästa gång, jag är proffs på SuperMario =)

Fler nördiga saker jag inte kan leva utan är Jönssonligan och Sällskapsresan.

Men det jag var redo att bekänna idag är min maniska kärlek till Rollercoaster Tycoon till PC. Spelet går ut på att bygga upp och driva en nöjespark. Och nu har en den nya versionen kommit Rollercoaster Tycoon 3: Soaked!  Men jag håller fingrarna borta denna gången, det finns inte tid med PC spel längre.

Men jag ville tipsa er om det iallafall! Farligt beroendeframkallande, ungefär som Mahjong Solitaire 



Ovido - Quiz & Flashcards