Alla inlägg den 24 september 2008

Av Sara - 24 september 2008 17:55

Dagen har varit rätt bra, har fått en del saker uträttad, dock inte det jag hade planerat.

Cyklade upp på IKSU för att kolla med dem ifall de ville ställa upp med sina kunder för att testa kvallan på en av mina produkter. Det gick sådär ... så jag cyklade hemöver igen och gick in på badet på Haga där jag blev väldigt väl bemött av damerna i kassan, funderar faktiskt på att byta gym och börja där istället, enbart för den urgulliga personalen.

Så jag fick tag på en tjej som ville hjälpa mig=) Hon var verkligen supertrevlig och jag tror på att hon kommer att ge mig den info jag behöver för att börja utvärdera produkten.


Ikväll blir det mer papper och miniräknare samt en godispåse. SKA sluta men va fasen, vet ni hur långt det är till IKSU från Haga ??? Säkert 1 mil, så jag förtjänar lite gottis=)


Dagens då ... hum

Foto: Andreas Stridsberg http://www.mystic-pic.com/



Ovido - Quiz & Flashcards