Alla inlägg den 19 september 2008

Av Sara - 19 september 2008 11:17

Fick ett efterlängtat mail, nu längtar jag till inför Vår/Sommar 2009. Wiiiiii, det ska bli så jäkla kul att äntligen få jobba med det jag drömt om i flera år.

Vill berätta och visa, men jag får vänta någon vecka till.


Dagens:

Specialfälgar Mars

Foto: Per Norberg @ starstruck.se


Av Sara - 19 september 2008 09:46

Behöver höst/vinter skor. Har helt fallit för ankelbootsen, så ett par med dragkedja och spännen är det jag letar efter. Gillar Chloe skorna på bilden neden som jag stulit från Sofis mode. Pumpsen är från Bianco och de snörade är från Bronx.

Ska kika lite på stan idag efter ett par som håller sig inom budget. Varför finns det ingen mängd rabatt för de som överkonsumerar skor, men tex på bianco, jag har inga problem att handla alla mina skor där om jag kunde få typ vart tredje par graits=)


Sen ska jag ned på något av konditorierna och beställa en tårta till Natta som får ett kalas hos oss i efterskott i helgen.

Vad köper man för tårta till en 15 åring? choklad framkallar finnar, grädde är för fett och pynt är töntigt ....? jag vet inte =) En god.


- Nu dusch. Ni får vänta på dagens bild, shoppingpåsarna väntar.

Ovido - Quiz & Flashcards