Alla inlägg den 16 september 2008

Av Sara - 16 september 2008 13:40

Sitter och funderar på ett kontor och har sedan tidigare fått tips om en del kontorshotell i stan. Tittade på ett innan vi åkte till Paris men tackade nej pga att det var för stökigt där, jag behöver lugn och ro.

Så nu ska jag träffa ledningen på BICFactory på Umestan, är det någon som varit i kontakt med dem tidigare? Det verkar som ett kanonupplägg.

Annars händer inte mycket idag, har fortfarande inte blivit frisk, hostar så att jag får träningsvärk i magen.

Ska slänga iväg en del mail till leverantörerna under dagen, räkna viadre på budgeten för att få ihop ett bra underlag till banken. Måste måste måste ta mig för att boka upp möten med banken nästa vecka. Allt tar sån tid och jag har inget tålamod, allt skall ske NU!


Dagens bild får bli en av mina första

Foto: Fredrik Åström


Ovido - Quiz & Flashcards