Alla inlägg den 23 september 2008

Av Sara - 23 september 2008 18:52

Jag är så exalterad över detta med att bli egen företagare så jag tror jag kommer att sprängas, jag skulle vilja klona mig själv för att allt skall kunna g snabbare. Har så många ideer och visioner över hur jag vill att företaget skall se ut om 3 år.

Tidigare har jag tyckt att alla dessa frågor kring hur du tror att ditt liv ser ut om 3 år, vad vill du uppnå på 3 år, hur utvecklas detta på 3 år, att det varit på tok för lång tid för att ens kunna gissa.

Jag förstår nu varför just 3 år, det tar verkligen 3 år att komma igång, innan allt börjar rulla och bitarna falla på plats.


Nu då det verkligen börjar bli på riktigt så snurrar det bara i huvudet. Har ett möte med en viktigt grupp människor på måndag, och efter det hade jag tänkt ta steget till banken. Avgörandet.... huvva.

Tills dess, föreberedelser. Ska sätta mig med lite papper nu.


Dagens får bli en privat omodellig bild

Ville se hur bilen såg ut i lila så Per shoppade till den, me like!=)

Foto: Per eller Danne




Ovido - Quiz & Flashcards