Direktlänk till inlägg 13 september 2008

Modellvärlden

Av Sara - 13 september 2008 11:51

Visst jag saknar den lite, ska inte ljuga. Det som fick mig att sluta var allt tjaffs, avundsjuka och falska människor i branchen. Du har ingen aning om vem du kan lita på. Jag har klart fått ett par riktigt fina vänner genom modellvärlden men de är också granskade och noga utvalda, utvalda ...tragiskt men sant.

Fick till ett gäng riktigt bra bilder tillsammans med otroliga fotografer i nya spännande miljöer.

Tänkte lägga upp dagens bild för att minnas och hitta tillbaka till den självkänslan man bara kan tillåta sig själv att ha, det handlar inte om kläder, hår eller hur mager man är!


Bjuder på

Foto: Ryan Garrison

Har & Make: Sara

Lokal: Umeå stora hotellet

 
 
SARAELLEN

SARAELLEN

13 september 2008 12:08

Vilka fina bilder! Och bra blogg. :)

http://saraellenh.blogg.se

 
Andreas

Andreas

13 september 2008 13:24

Hörru...om du nu saknar det lite så vet du ju vars du kan stilla ditt behov. Det är ju inte så att jag inte har tjatat på dig eller hur? ;-)

Ha en super helg...jag ska iväg och jobba ytterligare ett tolv-timmars nattpass efter bara ha sovit 5 timmar sen i torsdags...suck.

/ Andreas

http://www.mystic-pic.com

 
Ingela

Ingela

13 september 2008 14:03

Jag tyckte du gjorde jättefina och supersnygga bilder! Tänker speciellt på ditt samarbete med A. Stridsberg! :-) Har du lagt det på hyllan nu? Vore trist i så fall. Men jag har förstått att det är branschen är både tuff och "ful" emellanåt.

http://ingelasdagbok.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 29 maj 2009 17:15

Besök www.phaxswimwear.se för sommarens snyggaste bikini samt baddräkter.   Lägg PHAX på minnet! ...

Av Sara - 1 maj 2009 22:33

Hej på er trogna kämpar som fortfarande besöker min mindre uppdaterade blogg. Jag ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat er men det har varit och är väldigt hektiskt med företaget. Håller nu på med bolag 2 och 3 så det är fullt upp, nu är det ve...

Av Sara - 24 februari 2009 16:47

Det blir TV kväll ikväll!   Den rätte för Rosing kanal5 20.00 (Jag vet, men jag kan inte låta bli!) Oscargalan på svt1 kl 21.45, kommer förmodligen att somna i soffan ikväll.. ...

Av Sara - 24 februari 2009 16:39

Otroligt vad trött i huvudet jag är idag. Kan inte tänka klart eller koncentrera mig alls.   Hade besök idag på B.I.C av landshövdingen, angenämt.   Funderar på att gå hem tidigt idag, vid 17.     ...

Av Sara - 21 februari 2009 15:07

på en Lördag... Jag ska inte klaga, jag trivs som fasen med att vara egen, fortfarande =)   Jag ska göra iordning lite papper samt ett angenämt jobb som att fakturera. Ska även fixa lite på vår nya medarbetares (Annika) rum, urgullig tjej som jag tro...

Ovido - Quiz & Flashcards