Alla inlägg den 1 november 2008

Av Sara - 1 november 2008 16:42

Står nu och river kål till hemmagjord pizzasallad! Ikväll blir det pizza, prova att göra pizzan på en stenskiva från till OBH nordica. Den blir mycket godare och mer lik köpt pizza.

På min ikväll blir det hemmagjord tomatsås, mozzarella (för pizza) parmaskinka, italiensk salami, färska champinjoner, ruccola, pinjenötter och så klart parmesan. En lyxvariant, men jag lovar väldens godaste.

Grädda pizzan med enbart tomatsås, ost och champinjoner och lägg på resten av fyllningen då den är klar.



Av Sara - 1 november 2008 10:50

Jag var inte ute igår för att fira Halloween så då jag nu sitter och tittar på vimmelbilder och hittade denna så kunde jag inte låta blir att sno den och visa er ... haha


Jag ger er:

Triple Nipple !!!


Sorry


Ovido - Quiz & Flashcards