Alla inlägg den 8 november 2008

EMA

Av Sara - 8 november 2008 14:06

Idag är det en EMA dag framför tv:n och datorn. Tanken var att följa med Malin och Lars på stan men det regnar ju!


Tog fram en kaka ur frysen och satt mig i soffan igen för att surfa runt och spana av läget på nätet. Försöker hitta lite marknadsföringskanaler. Nätet är ett bra sätt att synas på till en liten kostnad.


Var inne på nya butiken här i stan som går under namnet Dressed & Denim eller D&D, och hittade såklart en väska som jag blev helt förälskad i, ni vet en sån är känsla som får en att stampa på ett och samma ställe av åtrå. Det är så jäkla förbannat att jag inte har råd att köpa den. Den kan få mig att äta nudlar i 30 dagar om det så måste. Suck. Aja någon annan blir väl den lycklige...

EDIT: Fick precis på fingrarna av syster..Väskan kommer från Friis och kostar 2500:-


Jag har sagt det förr och säger det igen. Fenomenet BlondinBella går inte annat än att fasineras och ispireras av. Helt otroligt! Det svåraste i marknadsföring borde vara att bygga upp ett varumärke, där varumärket är du själv och inte en pryl eller tjänst. Men hon har helt klart lyckats.


Det var allt för denna gången



Ovido - Quiz & Flashcards