Alla inlägg den 30 november 2008

Av Sara - 30 november 2008 17:49

Åkte ned på stan för att köpa middag och passade på att snegla lite på vad jag hade gått miste om idag. Julmarknad, ljus, och lukter.... =( Fortfarande sur för att ingen ringde mig.

 Nu ska jag se en dokumentär om alla fotografer som följer Brittan dygnet runt, på 3:an. Tycker inte att det är så konstigt att hon bryter ihop faktiskt, men tankte på hur media behandlar henne och det liv hon lever. Pengar och berömmelse är verkligen inte allt!


Nu ska jag packa inför en ev resa till fabriken i Tyskland i morgonbitti.


Av Sara - 30 november 2008 15:26

Året gick snabbt, redan 1:a advent och snart jul.


Jag gissar att Julen kommer att bli väldigt lugn, vi kommer nog bara vara hemma, äta lite och jobba så mycket som möjligt för att förbereda de stora eventen i Januari och Februari, mycket skall fixas tills dess.


Hade hoppats på att någon skulle ringa och be mig följa ned på stan för att kika på skyltsöndag. Men ingen ringer ... =(



Ovido - Quiz & Flashcards